DOA PEMANIS DAN PENYERI WAJAH.

Image result for DOA PEMANIS DAN PENYERI WAJAH.


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat.

Sahabat yang dirahmati,

Doa pemanis dan penyeri wajah ini di kongsikan oleh ustazah Laila. Katnya tak perlu keluarkan duit yang banyak untuk kelihatan cantik dan berseri, Insya Allah dengan mengamalkan doa ini, wajah seseorang itu akan berseri.




"(ingatlah peristiwa) ketika nabi yusuf berkata kepada ayahnya : Wahai ayahku! Sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas binatang dan matahari serta bulan; aku melihat mereka tunduk memberi hormat kepadaku"

Demikian sahaja yang boleh saya kongsikan, sebelum itu saya mohon maaf kepada pembaca sekiranya apa yang saya sampai ini ada sedikit kesalahan atau sebagainya, Saya ini hanya manusia biasa yang tidak luput dari kesalahan”.

Semoga artikal ini memberi manfaat untuk anda semua. Wallahu a'lam


Post a Comment

0 Comments